PR Online

COMUNICAREA ÎNSEAMNĂ ORGANIZAREA PENTRU CONSTRUCȚIA UNEI BUNE RELAȚII

PR-ul online este un instrument foarte util pentru promovarea unui brand, pentru că, spre deosebire de advertising sau alte instrumente ale mixului de marketing, se adresează direct consumatorilor și atrag mai ușor simpatia, încrederea și susținerea acestora, aducând o mai mare credibilitate comunicării. Folosirea relațiilor publice este de multe ori mai puțin costisitoare și mai eficientă decât publicitatea, dar este indicat să fie un proces continuu. Există însă situații în care relațiile publice necesită eforturi mai mari, atât de comunicare, cât și în sensul alocării de resurse. Imaginea și reputația companiei sunt elemente importante în strategia de PR. Funcțiile unui PR nu fac altceva decât să gestioneze această reputație. Este o artă să știi să te raportezi la publicul tău: trebuie să-i înțelegi nevoile, să-l faci să se simtă important, să-i faci o impresie bună. Căile sunt pe cât de simple, pe atât de greu de construit. Deviza noastră este: Ascultă si comunică !

Ai nevoie de o strategie de PR

  1. Pentru a completa planul general al afacerii tale?
  2. Pentru a identifica căile prin care PR-ul te poate ajuta să-ți atingi obiectivele companiei?
  3. Pentru a concentra și manageria întreaga comunicare a companiei?
  4. Pentru a asigura beneficii maxime din toate activitățile de PR ?

 

CUM FACEM

  • coordonam campanii de promovare generală sau cu ocazia evenimentelor firmei
  • redactăm comunicate de presă
  • facem prezentări și newslettere
  • concepem bannere interne și externe
  • adunăm listele de utilizatori și facem campanii de comunicare / fidelizare cu aceștia
  • identificăm în mediul online bloguri influente și gândim planul de promovare

PR-ul este esențial pentru popularitatea, notorietatea și  credibilitatea unui site sau blog. Analizăm poziționarea unui client, identitatea sa și îi asigurăm apariția corectă în mediile online și nu numai.