Optimizare SEO

The content is king ” este deviza corectă.

Google, Yahoo, Bing sunt principalele motoare de căutare. Miza oricărui începător în online este să fie fruntea! Este importantă și poziția sa în prima pagină, dar cel mai important este traficul și conversia. Ne preocupă promovarea unui site prin creșterea vizibilității sale în motoare de căutare prin tehnici corecte de optimizare SEO (search engine optimization) și SEM (search engine marketing). Scopul final este să aducem site-ului tău trafic de calitate și conversii. Optimizarea SEO este o „știință” care se modifică de la o zi la altă, un domeniu imprevizibil, în permanentă schimbare și care te pune în postură de update permanent. Tehnicile care funcționau excelent până mai ieri, pot fi azi deja istorie. Pentru asta construcția unui site trebuie să aibă la bază un conținut bine structurat, ancorat, aplicat, pe care motoarele de căutare să-l aprecieze ca atare. Google răsplătește calitatea, nu cantitatea. Noi suntem aici să ne adaptăm, să fim la curent cu noile schimbări ce au loc în tehnici și instrumente corecte de optimizare SEO.

Optimizare SEO sau pașii pe care îi urmăm în elaborarea unei strategii de marketing pentru o bună.

  • Estimare SEO pentru identificarea problemelor și propunerea de soluții
  • Analiza cuvintelor-cheie și analiza competitorilor indicați de client
  • Analiza detaliată a cuvintelor-cheie (keyword research: cuvinte-cheie în Google Adwords, trafic organic în Google Analitycs)
  • Modalități de alegere a celor mai bune cuvinte-cheie, precum și a tool-urilor de keyword research (cuvinte a€“ cheie din motoarele de căutare)SEO copywriting (title tag și h1, meta descriere și meta keywords, modul în care site-ul este structurat, anchor texte interne , ALT pentru imagini, analizarea potențialului de spam)
  • Elaborarea structurii site-ului și rezolvarea problemelor legate de indexare
  • Analiza link-urilor competitorilor pentru identificarea de oportunități
  • Link building la€“ valoare link, optimizare SEO pentru link-urile deja obținute (pentru anchor text relevant) și atragerea de link-uri noi prin diverse metode
  • Monitorizarea rezultatelor (SERPs, revizuiri de conținut, cuvinte-cheie)
optimizare SEO

optimizare SEO