Creație Felicitări

Felicitări sau carduri personalizate – modul perfect de a păstra legătura cu clienții

Dimensiunile unui card/felicitari nu sunt stricte. Felicitările se folosesc de obicei atașate unui cadou, însoțite de o urare (cu ocazia unor evenimente speciale) sau pur și simplu reprezintă un „Mulțumesc” adresat clientului care a cumpărat un produs sau serviciu. Deși poate părea un clișeu, întotdeauna va fi apreciat de clientul tău. Împreună ați colaborat eficient, serviciile / produsele oferite de dumneavoastră clientului au fost exact pe măsura așteptării sale. Finalitatea vă aparține și  nu trebuie decât să-i mulțumiți .

De ce sunt importante Felicitările și Compliment Card-urile?

Tipul de Compliment card depinde de relația dintre expeditor și destinatar. De exemplu, în cazul în care beneficiarul este o persoană pentru care e-mail-ul este o formă coerentă de comunicare, îi poți trimite un e-mail de mulțumire și este suficient. Prin corespondența scrisă gestul  expeditorului va rămâne în mintea destinatarului, îi va capta atenția.

Semnificație felicitări:

Felicitarea sau compliment card-ul de afaceri este o etichetă care este adesea omisă. Cei mai mulți oameni de afaceri știu să spună mulțumesc la finalul unei întâlniri, iar nota scrisă de mulțumire este adesea considerată ca fiind inutilă. Această concepție greșită poate duce la pierderea relațiilor, deoarece nota de mulțumire este potrivita să reitereze capacitatea organizației, arăta entuziasmul pentru o eventuala colaborare si cimentează relația. Bunele maniere considerate prea conservatoare pot fi de bun augur mai ales atunci când doriți să vă deosebiți față de competitorii dvs.

Importanța unei felicitări:

  • Mulțumire, arată aprecierea în timp și asistență totală oferită destinatarului.
  • Prezintă valorile și relația de afaceri stabilită.
  • Atenția dumneavoastră la detalii reprezintă o trăsătura importantă în afaceri.

Felicitări - modele

Felicitări - 2014

Felicitări - text interior