GRAPHIC DESIGN

Graphic design-ul este parte a culturii vizuale, care reunește arta, arhitectura și design-ul.

Tot ce vedem în jurul nostru se leagă direct sau indirect de graphic design, aici este locul unde se întâlnesc educația si diferențele culturale. Graphic design-ul trebuie să capteze atenția, să identifice, să convingă, să vândă, să educe, să încânte vizual. Crearea unui elementul grafic cheie care identifică un produs sau un serviciu și îl separă de concurență ține de un design provocator. Identitatea trebuie să fie clară și memorabilă , să se poată adapta la schimbări extreme de scară, de la o cutie de chibrituri la un mare semn luminos, trebuie să întruchipeze caracterul și calitatea cu ceea ce se identifică. Captarea atenției este o caracteristică importantă în design-ul de identitate, dar este, de asemenea, și un talent subtil.

Cum facem?

Analizăm conținutul mesajului pe care clientul dorește să-l transmită, determinăm forma și găsim canalele media adecvate pentru a transmite acest mesaj . Gestionăm procesul de comunicare, de înțelegere a problemei pentru a găsi soluția. Cu alte cuvinte, dezvoltăm și implementăm strategii globale de comunicare.

Direcții de acțiune:

1. Mesajul prin imagini

Imaginile pot fi instrumente incredibil de puternice și convingătoare de comunicare, transmit nu numai informații, ci și stări, emoții. Oamenii răspund la imagini instinctiv, în funcție de personalitatea lor și de experiența anterioară. De exemplu, știți că un ardei iute este cald, iar în combinație cu imaginea creează un joc de cuvinte care duce instinctiv la ideea de HOT. Imaginile trebuie să transmită mesajul. Aceste imagini pot fi fotografice, ilustrate sau realizate grafic în moduri diferite.

2. Mesajul prin cuvinte

Cuvântul este la fel de important din punct de vedere vizual. De exemplu, un poster compus doar dintr-un mesaj text, poate transmite un mesaj cu funcție de comunicare puternică și poate fi de impact când este bine creat și structurat. O pagină de presă sau un material publicitar este o pagină aparent simplă, dar trebuie să analizăm organizarea unui text și să scoatem în prim plan mesajele de interes, să modificăm aspectul sau dimensiunea, tipul, fontul. Trebuie să avem în vedere cum reacționează cititorul la conținut și să luăm decizia corectă în a evalua și proiecta mesajul în pagină.

3.Mesajul prin imagine și cuvinte

Explorăm posibilitățile creative ale imaginilor și cuvintelor. Ne preocupă să stabilim cel mai bun echilibru între ele. Designerii sunt legătura dintre client și publicul țintă. Pe de o parte, un client este adesea prea aproape de mesaj pentru a înțelege diferite moduri în care acesta poate fi prezentat. Publicul, pe de altă parte, este de multe ori prea mare pentru a prelua mesajul si impactul său direct. Publicul trebuie să fie parte a procesului creativ. Graficianul lucrează cu clientul pentru a înțelege conținutul și scopul mesajului. Odată ce un concept de design este ales se lucrează cu ilustratorul, fotograful, alți specialiști de producție, pentru a crea design-ul produsului final.