Fotografie de Produs

O fotografie bună vinde mai bine!

Pentru linii de produse sau pentru produse individuale, ne focusăm fie pe proiectarea produsului, etalându-i calitățile, fie pe utilizarea produsului, marcând-i funcțiile. O fotografie de produs are direcții și abordări multiple. Dacă voi dori să fotografiez un interior voi aborda o anumită tehnică, anumite lumini etc.Dacă voi dori să fotografiez un produs, să-i redau și să-i intensific calitățile, atunci mă voi folosi de  diverse accesorii, anumite lumini. Fotografia de produs este utilă pentru diverse prezentări, promovări în vânzarea unui produs sau serviciu. Cea mai simplă formă de fotografie de produs este:  un obiect în fața unui fundal de culoare albă (putem construi un ministudio și la sediul dvs). Acestă fotografie este adesea utilizată în cataloage, dar și în magazinele online. Fundalul este important pentru a nu distrage atenția de la vizualizarea clară a produsului. In cazul fotografiei de locație, nu putem impune un fundal, dar putem să decupăm ceea ce ne interesează sau dorim să scoatem în evidență, ulterior prin procesarea imaginii.

Daca vrei să știi ce s-ar potrivi mai bine proiectului tău completează un scurt brief pentru fotografie de produs.