COPYWRITING

Cuvântul vinde, la fel ca și imaginea.
Conținutul și mesajul unui text sunt esențiale.

Textul este punctul forte al reclamei. Deși studiile arată că o mare parte din cititori nu citesc niciodată altceva decât headline-ul, s-a demonstrat că cei care citesc mai mult decât atât sunt potenţiali utilizatori ai produsului sau serviciului respectiv. Dacă nu cauţi un anumit produs pe piaţă este foarte posibil să nu vezi o reclamă la acesta, oricât de lungă sau scurtă ar fi ea. Dar prospecţii reali şi în special, cei din domeniul industrial – responsabili pentru cheltuirea unor sume mari – sunt avizi de informaţii. Cercetările arată că reclamele industriale care au texte de lungimi considerabile tind să fie citite cu mai multă atenţie decât cele care au la bază texte sumare. Şi un text scurt poate vinde, dar nu va constitui niciodată un argument suficient de solid pentru o investiţie majoră.

Conținutul unui text și optimizarea sa este esențială în mediul online.  Limbajul comercial trebuie să atragă, să stârnească interesul. Cum poți ajunge direct acolo unde te interesază? Iți trebuie un mesaj clar, direct, interesant și persuasiv, care să-l facă pe client să cumpere, să dea click pe produs.

Comunicarea prin cuvânt cu clientul tău este importantă și eficientă atunci când îi transferi informații detaliate și concise despre produsele pe care le comercializezi. Conținutul unui text poate sprijini și să dea valoare unui produs. Exisă multe tipuri de mesaje/texte, în diverse domenii și adresarea trebuie să fie diferită, adaptată publicului țintă, specific domeniului. Când scriem un text trebuie să comunicăm cu cititorul, trebuie să-l îndrumăm, să-i dăm sfaturi aplicabile. Traseul e unul simplu: motivezi cititorul (clientul), îl ajuți să se sustragă problemelor și țintești spre scopul (visul) său. În mediul online, copywriting-ul poate fi o strategie de SEO și poate genera un conținut mai vizibil.

Nu trebuie să confundăm copywriting-ul cu copyright-ul. Copyright-u este un concept al domeniului legal și se referă la protecția drepturilor de autor asupra unei creații.

Ori de câte ori vezi o afacere de succes, înseamnă că cineva a luat cândva o decizie curajoasă.

Peter Drucker

Pe ce ne bazăm în construcția unui text?

  • Căutăm să provocăm cititorul (header-ul trebuie să fie de impact )
  • Abordăm metoda simplă și logică, într-o manieră prietenoasă
  • „Povestea” spusă clar cu logică si morală
  • Accentuăm beneficiile produsului/serviciului întru-un discurs eficient pe informații concrete

 

Servcii de copywriting oferite:

  • texte pentru site
  • texte pentru materiale de print
  • traduceri și adaptări texte comerciale
  • texte pentru prezentări powerpoint
  • slogan
  • texte pentru bannere
  • texte pentru newsletter
  • texte pentru comunicate
  • blog