Revistă Matrix

Detalii

Client

— L'Oreal Romania

An

— 2008

Descriere

Context

Matrix a fost fondat în 1980 de către coaforul american, Arnie Miller, si ofera o gamă profesionala de îngrijire a părului, culoare, stil și produse de texturare, precum și tratamente și servicii care furnizează soluții pentru fiecare tip de par. Matrix se angajeaza sa deservesca fiecare salon al unei comunitati și sa responsabilizeze stilistii pentru a crea schimbari pozitive clienților lor. Matrix lucrează cu unii dintre cei mai puternici coafori din intreaga lume, ambasadori ce călătoresc pe glob oferind creativitate și tehnici de ultimă oră stilistilor dornici să-și extindă cunoștințele.

Provocare

Pentru a susține performanța în domeniul infumusetarii era necesar un brand cunoscut și o imagine profesionistă. Pentru ca am preluat Matrix inca de la inceputurile sale pe piata locala, a trebuit sa construim un management al brandului performant și  materiale vizuale de calitate, care sa respecte identitatea internationala si sa se remarce in randul competitorilor de pe piata locala. Punctul sau forte era acela ca oferea produse profesionale de salon la preturi competitive, produse ce putea fi folosite de cliente si acasa.

Soluție

Ne-am focusat pe comunicare de marketing si comunicarea de brand, dezvoltand materiale pentru tipar si package, atat pentru gama profesionala Matrix cat si pentru gama cosmeticelor bio, gama Biolage. Un rol important l-au  avut si seminariile de educatie,pentru care materialele de comunicare sau de lansare colectii au jucat un rol esential in fidelizarea coaforilor profesionisti si pregatirea viitorilor stilisti.

Rezultat

Odata cu cresterea sa in piata, clientul a simtit nevoia unei informari la nivel local prin intermediul unei Reviste. Scopul acesteia era pe de o parte sa anunte si sa informeze cititorul in legatura cu evenimentele sau lansarile de colectii iar pe de alta parte sa popularizeze echipa stilistilor Matrix.

Proiecte similare