Campanie B.U.

Detalii

Client

— Sarantis Romania

An

— 2009

Descriere

Context

In 1996 a fost înființată filiala din România a grupului grec Sarantis , companie ce activează în domeniul comercializării parfumurilor și cosmeticelor, produselor house hold și a produselor pentru sănătate și îngrijire. Compania a câștigat o poziție importantă în preferințele consumatorilor, oferindu-le zilnic șansa de a alege produse de calitate o superioară.

Servicii

Gama de parfumuri B.U. a fost construită pentru a dezvălui stilul de viață modern și liber al tinerelor fete.Imaginea tinerească şi la modă se îmbină armonios cu parfumul proaspăt şi delicat. BU Rockmantic îmbină elementele rock’n’roll-ului cu cele ale sexului frumos neconvențional, care a gasit echilibrul între siguranță și sensibilitate.

BU „Get ready to rock” se adreseză femeii expresive și originale, atitudinea rock and roll întâlnește spiritul romantic, feminitatea și rafinamentul se îmbină într-un mod atrăgător și contrastant. BU Rockmantic vorbea despre femeia romantică și totodată, neconvențională, femeia care exprimă siguranța dar, în același timp, sensibilitate. Plecând de la aceste elemente am creat imaginea campaniei și materialele ce o însoțeau în comunicare: poster, flyer,stand, hangs-out, ad-uri, website, pagina facebook.

Imaginea am gândit-o plecând de la ceea ce transmite produsul. Ad-ul campaniei este o imagine dinamică a unei femei tinere, dornică de mișcare, aventură, noutate, dar în același timp fragilă și elegantă. Ea este în căutare de aventură, în cautarea descoperirii lumii.

In mediul online, campania și-a păstrat distincția. Am construit website-ul campaniei , păstrând coordonatele și linia urmată de aceasta. Campania a avut un impact puternic, mai ales în rândul tinerelor. Ținta sa a fost atinsă și produsul BU a fost reactivat cu succes.

Flyere A5 Campanie

Proiecte similare