Creație Academie LP

Detalii

Client

— L´Oréal Professionnel

An

— 2007

Descriere

Context

Prezentă în peste 120 de ţări, semnătura L’Oréal se dezvoltă în jurul aceleiaşi filozofii: să inoveze şi să ofere cât mai multor consumatori cele mai performante produse, la cel mai bun preţ. L’Oréal Professionnel are ca misiune de onoare promovarea şi transmiterea unei imagini moderne a coafurii, atragerea a cât mai multor clienţi în saloanele de coafură şi construirii unei afaceri solide pe termen lung.

Pornind de la aceste 3 principii de baza, Academia L’Oreal Professionnel si-a propus educatia si instruirea celor care doresc sa intre in lumea coaforului sau au déjà un business specializat in aceasta zona si doresc sa-l consolideze. In acest sens era necesara constructia unei “scoli” care sa ajute la dezvoltarea viitorilor coafori. Academia avea nevoie de o crestere a notorietatii. Garantul calităţii produselor si serviciilor era legătura cu compania mamă. Era necesar sa fie recunoscute si facute cat mai populare seminariile de instruire si lansarile de colectii. Clientul  ne-a solicitat ajutorul pentru crearea unui brand puternic al Academiei, pentru o pozitionare cat mai corecta și pentru construirea unei identități vizuale.

Provocare

În urma unei analizei companiei mama L’Oreal Professionnel si a unui studiu comparativ privind poziţionarea şi comunicarea de brand a competitorilor, am identificat elementele-cheie pe care trebuia să le comunice noul brand. Pentru a se poziţiona optim pe piaţă, Academia L’Oreal Professionnel trebuia să apară ca un jucător cu experienţă globală (furnizată de o reţea pre-existentă de parteneriat cu Academia L’Oreal Professionnel din Paris şi competenţe), însă cu activitate personalizată pe nevoile locale, şi cu o componentă importantă umană în zona de relații cu clienţii. Am cautat sa punem accent in toate materialele de tipar, pe serviciile integrate de studiu si practica, pe calitatea garantată a produselor, pe reţeaua bogată de parteneri, pe flexibilitatea si profesionalismul educatorilor. Ca aplicaţii de identitate, am realizat setul complet de papetărie personalizată (mape, foi cu antet, bloc-notes-uri, creioane) precum si creatia sau adaptarea materialelor de promovare a seminariilor educative (program de seminarii, colectii etc.)

Soluție

In perioada 2007-2009 am colaborat proiecte de identitate vizuala si cu Academia L’Oreal Professionnel din Paris. Am construit identitatea vizuala pentru Conferinta de Educatie care se desfasura anual, reunind toate tarile din centrul si sud-estul Europei.

Rezultat

In 2009 am construit, adaptand la necesitatile locale, catalogul general de produse L’Oreal Professionnel, primul catalog din Romania, care reunea toate gamele de produse profesionale ale companiei.

 

Proiecte similare